Často kladené otázky

1. Jak dlouho váš parfém vydrží? Vydrží vůně dlouho?

Vnímání výdrže parfému je individuální záležitost, která souvisí s osobním vkusem a individuálním PH pokožky, jakož i s dalšími druhy subjektivních podmínek. Parfémy vydrží odlišně na kůži a jinak na oblečení.

2. Na vašich webových stránkách nabízíte více než 500 různých vůní. Který parfém doporučujete pro ženu/muže?

Vůně a její vnímání je individuální záležitost. Někteří lidé dávají přednost jemným a jiní zase těžkým parfémům. Pokud ještě nemáte oblíbenou vůni, zkuste si vybrat něco z kategorie "Bestsellery", kde najdete parfémy, které si naši zákazníci a zákaznice vybírají nejčastěji. Pokud chcete objevit novou vůni, která by se mohla stát vaší oblíbenou, podívejte se do kategorie "Novinky".

3. Jaký je rozdíl mezi francouzským parfémem, limitovanou edicí, prémiovou verzí (AJ Series) a L'amour?

Řada "Francouzské Parfémy" je základní a nejoblíbenější řadou s 20% obsahem parfému.
"Limitovaná edice" představuje vybrané vůně v elegantnějším provedení.
Řada "AJ Deluxe" je krásný flakónek obsahující parfémy se zvýšeným - 24% obsahem vonných složek.
Řada "L'Amour" je parfém o objemu 33 ml, který si díky své velikosti můžete vzít kamkoli s sebou, např. do kabelky.

4. Jak dlouho budu muset na zásilku čekat?

Objednávky jsou vyřizovány následující pracovní den (po připsání platby na účet). Od okamžiku předání balíku kurýrovi až po jeho doručení uplynou obvykle 2 dny.

PŘÍKLAD 1:
Objednávka byla zadána a zaplacena v pondělí.
Příprava objednávky a předání zásilky kurýrovi v úterý.
Doručení ve čtvrtek.

PŘÍKLAD 2:
Objednávka byla zadána v pátek.
Příprava objednávky a předání zásilky kurýrovi v pondělí.
Doručení ve středu.

5. Objednal/a jsem si u vás parfém, ale vůně mi nevyhovuje. Parfém jsem rozbalil/a a vyzkoušel/a vůni. Mohu ho vrátit a dostat peníze zpět?

Chcete výrobek vrátit? Žádný problém. Můžete tak učinit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení zboží. Vraťte nám výrobek s odstoupením od smlouvy (vzor prohlášení najdete zde: link a my vám vrátíme peníze. Veškeré informace týkající se odstoupení od smlouvy naleznete v části 8 obchodních podmínek našeho e-shopu: link.

6. Zakoupil/a jsem několik různých výrobků a jeden z nich bych rád/a vrátil/a. Je to možné?

"Záruka spokojenosti" se vztahuje na všechny naše produkty. Pokud si přejete vrátit pouze část objednávky, můžete tak učinit. Za vrácené produkty vám bude vrácena příslušná částka. Veškeré informace týkající se storna naleznete v kapitole 8 obchodních podmínek našeho e-shopu: link.

7. Balíček mi přišel poškozený. Co mám dělat?

Pořiďte fotografii poškozené krabice a/nebo jejího obsahu a fotografii účtenky. Pošlete nám ji e-mailem na adresu: [email protected] a my se o zbytek postaráme. Objednávku vám zdarma zašleme znovu.